|
|
|
|
|
Tanja
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: Mei 24, 2009, 20:30:40 » |
|
wat een super gaaf filmpje, wat een verschrikkelijk krachtige hond 
|
|
|
|
|
|
Groetjes van Tanja en de hondjes 
|
|
|
Haya
Full Member

A dream come true
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: December 04, 2009, 00:23:19 » |
|
Wallaaace
|
|
|
|
|
|
 together with you i will fight and defend
|
|
|
|
Acira
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: December 19, 2009, 15:17:42 » |
|
Wallaaace Fantastische hond en vooral fantastisch baasje maar ik zou niet zoveel reclame maken voor hem hier in Europa omdat er helaas mensen zijn die van de beroemdheid van Wallace ge(mis)bruik maken om hun honden op de voorgrond te schuiven en dat is ontzettend zonde om dat te zien gebeuren.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anita
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: December 19, 2009, 22:55:30 » |
|
zo te zien een goeie sport voor staffords  beter als dat trieste gedoe met hondengevechten
|
|
|
|
|
|
Chita,Randy,Xacha,Storm,Bliksem 
|
|
|
Haya
Full Member

A dream come true
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: December 20, 2009, 11:11:23 » |
|
Wallaaace Fantastische hond en vooral fantastisch baasje maar ik zou niet zoveel reclame maken voor hem hier in Europa omdat er helaas mensen zijn die van de beroemdheid van Wallace ge(mis)bruik maken om hun honden op de voorgrond te schuiven en dat is ontzettend zonde om dat te zien gebeuren. Owh? Ja das wel laag dan zo te zien een goeie sport voor staffords  beter als dat trieste gedoe met hondengevechten Ik doe het liever met n Pitbull, zijn veel fijner en atletischer  Mijn Staffie hier zal nooit de snelle en vloeiende bewegingen kunnen maken die mijn pitbull maakt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Acira
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: December 20, 2009, 19:10:58 » |
|
Ik doe het liever met n Pitbull, zijn veel fijner en atletischer  Mijn Staffie hier zal nooit de snelle en vloeiende bewegingen kunnen maken die mijn pitbull maakt. Jou staffie is gewoon lui... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
raven
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: December 20, 2009, 19:13:12 » |
|
Wallaaace Fantastische hond en vooral fantastisch baasje maar ik zou niet zoveel reclame maken voor hem hier in Europa omdat er helaas mensen zijn die van de beroemdheid van Wallace ge(mis)bruik maken om hun honden op de voorgrond te schuiven en dat is ontzettend zonde om dat te zien gebeuren. Tut,tut,tut zeg,niet zo suggestief. Ik zie ze ook liever in het frisbeegebeuren als in het hondengevechtengedoe.
|
|
|
|
|
|
Groetjes,Bets en de hondjes.
|
|
|
|
maart
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: December 20, 2009, 21:49:33 » |
|
Ik doe het liever met n Pitbull, zijn veel fijner en atletischer  Mijn Staffie hier zal nooit de snelle en vloeiende bewegingen kunnen maken die mijn pitbull maakt. Jou staffie is gewoon lui...  ma echt hé 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Haya
Full Member

A dream come true
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: December 21, 2009, 08:37:04 » |
|
Ik doe het liever met n Pitbull, zijn veel fijner en atletischer  Mijn Staffie hier zal nooit de snelle en vloeiende bewegingen kunnen maken die mijn pitbull maakt. Jou staffie is gewoon lui...  Ik doe het liever met n Pitbull, zijn veel fijner en atletischer  Mijn Staffie hier zal nooit de snelle en vloeiende bewegingen kunnen maken die mijn pitbull maakt. Jou staffie is gewoon lui...  ma echt hé  Samenspannen????  Ice is niet lui
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|