|
meulmani
|
 |
« Antwoord #75 Gepost op: Februari 06, 2010, 12:29:54 » |
|
Ik heb Mirai ook ingeschreven. Wij gaan IPO, speuren en treibbal proberen.
Bijna hetzelfde programma: Agility, treibbal en IPO (?!!!!). Treibbal en IPO zijn totaal nieuw voor Jody, dus dat wordt lachen... Lachen? Wij hebben nog helemaal niet aan hondesport gedaan en heb de jongens ingeschreven voor: Diego: agility flyball treibbal Marvin: IPO speuren dogfrisbee Diego heeft alleen thuis een beetje geoefend met hindernisjes. Druk programma, maar gelukkig gaat Maarten mee. En wie weet gaan we verder met bepaalde onderdelen als het ons bevalt. Maar ik verwacht geen super-prestaties van ons, gaat om de gezelligheid en het lijkt me interessant.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
moeli
|
 |
« Antwoord #76 Gepost op: Februari 06, 2010, 21:36:44 » |
|
heb hexe ingeschreven voor ipo, treibbal en frisbee, normaal doet ze al agility , maar ik ben heel benieuwd naar wat ze doet bij ipo, haar vader doet ook ipo, het lijkt me reuze interessant , maar ook heel gezellig met veel mensen van het forum, groetjes annemieke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
raven
|
 |
« Antwoord #77 Gepost op: Februari 06, 2010, 23:00:41 » |
|
Raven en ik;speuren,treibbal en dogfrisbee. Als ie net zo hard bijt in die IPO pakwerker als in zijn frisbee  ocherme pakwerker.(geintje)
|
|
|
|
|
|
Groetjes,Bets en de hondjes.
|
|
|
|
Qwina
|
 |
« Antwoord #78 Gepost op: Februari 07, 2010, 17:36:48 » |
|
hé, jammer dat het net op Pasen is. heb goede herinneringen aan vorig jaar toen Qwina haar eerste stapjes agility heeft gezet. Zijn er nog andere agility evenementen in de DIT hal?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
joyce
|
 |
« Antwoord #79 Gepost op: Februari 07, 2010, 21:18:08 » |
|
ik ga Bliksem ook inschrijven,hopelijk is er nog plek
En gelukt nog?Heb ook een mail gestuurd voor de dametjess hier 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
joyce
|
 |
« Antwoord #80 Gepost op: Februari 07, 2010, 21:20:18 » |
|
Even een vraag Treibal wat houd dat in?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anita
|
 |
« Antwoord #81 Gepost op: Februari 07, 2010, 22:10:04 » |
|
|
|
|
|
|
|
Chita,Randy,Xacha,Storm,Bliksem 
|
|
|
|
Turbo
|
 |
« Antwoord #82 Gepost op: Februari 08, 2010, 21:34:08 » |
|
hé, jammer dat het net op Pasen is. heb goede herinneringen aan vorig jaar toen Qwina haar eerste stapjes agility heeft gezet. Zijn er nog andere agility evenementen in de DIT hal?
Ik dacht juist dat er dan meer tijd was. Nou, de hal is hier overvol zo'n beetje dus vandaar deze keuze. Er zijn wel meer agility-activiteiten, maar die organiseren vooral anderen. Zoals Geert van Staeyen, kijk gerust eens op de site www.dogsintouch.nl
|
|
|
|
|
|
groetjes, Jacqueline
|
|
|
|
Turbo
|
 |
« Antwoord #83 Gepost op: Februari 08, 2010, 21:34:45 » |
|
En ja, hoor, er is nog plaats! We hebben zoveel activiteiten en trainers, dat moet lukken!
|
|
|
|
|
|
groetjes, Jacqueline
|
|
|
|
Hautesse
|
 |
« Antwoord #84 Gepost op: Februari 26, 2010, 11:48:37 » |
|
Wij hebben er zin in!!!!
|
|
|
|
|
|
 When you have lived with a Belgian, You Understand better the passion for animals. Tervuerense herder kennel Hautesse
|
|
|
|
Denise
|
 |
« Antwoord #85 Gepost op: Februari 26, 2010, 12:03:50 » |
|
Wij ook.....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
meulmani
|
 |
« Antwoord #86 Gepost op: Februari 26, 2010, 13:04:41 » |
|
Ik hoop zo dat ik fit genoeg ben... Maarten gaat ook mee, maar ik wil zelf ook heel graag...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Saskia
|
 |
« Antwoord #87 Gepost op: Februari 26, 2010, 17:10:35 » |
|
heb hexe ingeschreven voor ipo, treibbal en frisbee, normaal doet ze al agility , maar ik ben heel benieuwd naar wat ze doet bij ipo, haar vader doet ook ipo, het lijkt me reuze interessant , maar ook heel gezellig met veel mensen van het forum, groetjes annemieke
Niet alleen vader maar ook broerlief. Hayk is ingeschreven voor treibbal en frisbee. Het zou leuk zijn als we samen kunenn staan voor die 2 onderdelen.
|
|
|
|
|
|
He is your friend, your partner, your defender, your dog. You are his life, his love, his leader. He will be yours, faithful and true, to the last beat of his heart. You owe it to him to be worthy of such devotion.
|
|
|
|
moeli
|
 |
« Antwoord #88 Gepost op: Februari 26, 2010, 17:48:29 » |
|
zou leuk zijn als ze dan bij de treibbal samen kunnen staan, hopen dan wel dat ze buiten elkaar ook de bal nog zien liggen, of bij frisbie , leuk dat je ook komt met hayk, groejtes annemieke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
« Antwoord #89 Gepost op: Februari 26, 2010, 18:21:55 » |
|
Ik heb me ingeschreven voor Treibbal en Frisbee 
|
|
|
|
|
|
a dog is not for in the living, it is a living! 
|
|
|
|