|
 |
« Gepost op: Februari 07, 2010, 17:42:44 » |
|
Ik heb mijn startlicentie in December aangevraagd, netjes opgestuurd en betaald... maaarrr nog niet binnengekregen? duurt het altijd zo lang? of wordt het nu wel tijd dat ik een mailtje ga sturen?
|
|
|
|
|
|
a dog is not for in the living, it is a living! 
|
|
|
|
Anita
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: Februari 07, 2010, 18:42:05 » |
|
via de nvbh ?????
|
|
|
|
|
|
Chita,Randy,Xacha,Storm,Bliksem 
|
|
|
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: Februari 07, 2010, 20:12:10 » |
|
ja via de nvbh
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
moeli
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Februari 07, 2010, 23:52:36 » |
|
Daar wil ik hem ook gaan aanvragen, heb nu het werkboekje binnen voor hexe, even in de gaten houden dus blijkbaar, groetjes annemieke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anita
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: Februari 08, 2010, 07:50:42 » |
|
|
|
|
|
|
|
Chita,Randy,Xacha,Storm,Bliksem 
|
|
|
|
Sprangeltje
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Februari 08, 2010, 15:44:13 » |
|
Karma, had jij er vorig jaar niet ook al een startlicentie......???? In dat geval krijg je namelijk niets meer thuis gestuurd maar wordt die geactiveerd. (Op LHB systems kun je zien of dat gelukt is) Anderszijds heb ik ongeveer in de zelfde tijd er een voor Yindi aangevraagd (je weet immers maar nooit) maar die heb ik ook nog niet. Sterker nog als jij dit berichtje niet had geplaatst zou ik het al weer vergeten zijn. Overigens heb ik tegelijkertijd de aanvraag voor de G&G licentie verstuurd, die had ik vorig jaar ook al en die is al wel weer geactiveerd. Conclusie van dit warrig verhaal: bij mij is activeren al wel gelukt maar is een nieuwe aanvraag nog niet met succes verwerkt. Dat duurt inderdaad wel al erg lang.
|
|
|
|
|
|
Marjolein, Thura, Biko en Yindi
|
|
|
|
Faolin
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Februari 08, 2010, 15:48:56 » |
|
Anderszijds heb ik ongeveer in de zelfde tijd er een voor Yindi aangevraagd (je weet immers maar nooit) maar die heb ik ook nog niet. Krijg je de licentie niet pas als de hond 18 maanden is? Ik wist niet eens dat je dat al van tevoren kon aanvragen??
|
|
|
|
|
|
Groetjes van Anouschka en Mirai  Faolin 27/01/2002 - 13/10/2008, voor altijd in mijn hart
|
|
|
|
Sprangeltje
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: Februari 08, 2010, 16:47:07 » |
|
Ha .....misschien duurt het daarom zo lang  , maar even serieus ik had dus vorig jaar, toen ik een startlicentie voor G&G had aangevraagd, perongeluk een voor behendigheid gekregen. Toen was ze dus nog niet eens een jaar. Maar affijn ik heb er daardoor niet meer bij nagedacht, ik dacht alleen nou dan heb ik hem vast (ik was toch nog niet echt van plan ergens in te schrijven). Waarschijnlijk zijn ze nu wel wakker bij Cyno.
|
|
|
|
|
|
Marjolein, Thura, Biko en Yindi
|
|
|
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: Februari 08, 2010, 17:11:02 » |
|
Nee ik wilde het vorig jaar aanvragen, maar Escha was er nog lang niet klaar voor, laat staan ik. Dit jaar ziet er rooskleurig uit  en durf ik voor mijn puntjes te gaan lopen maar wel medio mei denk ik. Ze is boven de 18 maanden dus dat zal het probleem niet zijn
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fossemargelle
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: Februari 08, 2010, 18:07:41 » |
|
Anderszijds heb ik ongeveer in de zelfde tijd er een voor Yindi aangevraagd (je weet immers maar nooit) maar die heb ik ook nog niet. Krijg je de licentie niet pas als de hond 18 maanden is? Ik wist niet eens dat je dat al van tevoren kon aanvragen?? Nee hoor, ik had voor Rumba (toen pas 1 jaar) vorig jaar gelijk met de rest een licentie aangevraagd. Die heb ik ook gekregen. Hij is alleen pas vanaf 18 mnd. geldig. Je kunt dus gerust aanvragen voor jonge hond, heb je hem zeker op tijd binnen  Caroline
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Faolin
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: Februari 08, 2010, 19:13:12 » |
|
Oh, nou goed dat ik het weet! Dan ga ik die van Mirai ook aanvragen. Eind maart is hij 18 maanden en ik hoop in Deurne de eerste officiële wedstrijd te kunnen lopen met hem!
|
|
|
|
|
|
Groetjes van Anouschka en Mirai  Faolin 27/01/2002 - 13/10/2008, voor altijd in mijn hart
|
|
|
|
Turbo
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: Februari 08, 2010, 21:28:30 » |
|
Heee, kunnen jullie gezellig samen een wedstrijdje lopen. 
|
|
|
|
|
|
groetjes, Jacqueline
|
|
|
|
moeli
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: Februari 10, 2010, 21:23:59 » |
|
Heb net ook de aanvraagstartlicentie net weggedaan, hexe zou ook in deurne op de clubmatch haar eerste wedstrijd lopen, ps , op de aanvraag staat eigenaar en handler, moet de handler altijd dezelfde zijn?? als sanne niet kan , zou ik nl graag zelf weleens lopen ( eigenaar hond ) groetjes annemieke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blazing-Amber
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: Februari 10, 2010, 21:34:41 » |
|
NL Cyno regels. De handler hoeft niet hetzelfde te zijn als de eigenaar. let wel, de handler op de startlicentie is wel diegene die op belangrijke wedstrijden moet lopen ( EO selectie, NK, eindwedstrijd, WK selecties etc) Verder mag ieder tot nu toe met een hond lopen anders dan de officiele handler op de licentie persoon. Fictief voorbeeld, Ik en pietje lopen het hele jaar met jou hondje. De hond promoveert etc. Dan komt de eindwedstrijd en dan moet de handler die lopen zoals aangegeven op de licentie.
|
|
|
|
|
|
Blazing Amber 2 D or not 2 D? That is the question! 
|
|
|
|
Fossemargelle
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: Februari 11, 2010, 09:24:36 » |
|
Heb net ook de aanvraagstartlicentie net weggedaan, hexe zou ook in deurne op de clubmatch haar eerste wedstrijd lopen, ps , op de aanvraag staat eigenaar en handler, moet de handler altijd dezelfde zijn?? als sanne niet kan , zou ik nl graag zelf weleens lopen ( eigenaar hond ) groetjes annemieke
Mag best hoor. Het gebeurd ons ook wel eens, als ik moet werken loopt Frank wel eens met mijn honden. Caroline
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|