|
Cairodyn
|
 |
« Gepost op: Maart 07, 2010, 16:49:26 » |
|
We verzamelen om 11:30 uur aan de bosweg te Lelystad voor een wandeling. (niet alleen belgen welkom maar alle sociale honden haha) Wil je mee zet je naam op het lijstje zou ik zeggen;-)
Tanja - Odyn en Cairo Chantal- Djilly, Darky, Djody en Bora Annemiek-Aiji en Chira(als ik kan ivm werk) Isebel en Ro ( in potlood) Ellen en Rien met de jongens(in potlood)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
simone
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: Maart 09, 2010, 10:09:52 » |
|
Ik ga mee simone / Bibi en Claudia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elly
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: Maart 09, 2010, 11:54:55 » |
|
Tanja - Odyn en Cairo Chantal- Djilly, Darky, Djody en Bora Annemiek-Aiji en Chira(als ik kan ivm werk) Isebel en Ro ( in potlood) Ellen en Rien met de jongens(in potlood) Elly en Edward en Chuma (ivm mei druk is voor ons, laten wij het voor de 16e even weten  )
|
|
|
|
|
|
groetjes van Elly
|
|
|
rambo
Newbie

|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Mei 07, 2010, 20:48:47 » |
|
mogen ze daar ook los lopen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hautesse
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: Mei 08, 2010, 11:44:15 » |
|
Jammer genoeg hebben we dan een motor tocht
|
|
|
|
|
|
 When you have lived with a Belgian, You Understand better the passion for animals. Tervuerense herder kennel Hautesse
|
|
|
|
Cairodyn
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Mei 08, 2010, 14:17:09 » |
|
Ja in dit bos mogen de honden los lopen.
Er wordt om half 11 in de ochtend op 16 mei 2010 verzameld aan de Bosweg te Lelystad. Je rijdt dan door de wijk karveel heen en komt dan op de Bosweg terecht. Deze weg heeft aan beide zijden volkstuinen liggen. Helemaal aan het einde links is een parkeerplaats. Je kan dan niet verder door slagbomen en dan zie je ons groepje staan.
Groetjes Tanja
P.S. Als je mee gaat en voor de zekerheid mijn 06 nummer wilt hebben pb me dan even.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
simone
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Mei 09, 2010, 14:01:27 » |
|
Ik ga ook nog steeds mee graag wat meer informatie over waar ik moet zijn !!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cairodyn
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: Mei 09, 2010, 16:07:23 » |
|
Wat wil je nog meer weten? Ik wil je best meer vertellen maar weet zo even niet wat je dan precies wilt weten?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
simone
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: Mei 09, 2010, 17:06:25 » |
|
Bosweg te Lelystad is dat in de tom tom te vinden ik ben niet zo heel bekend in Lelystad !!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cairodyn
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: Mei 09, 2010, 17:34:06 » |
|
Probeer het even zou ik zeggen. Anders doe je Karveel 34 en kijk je even op de Anwb site en toets je daar bosweg in te Lelystad dan moet het lukken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elly
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: Mei 12, 2010, 19:03:45 » |
|
Wij kunnen wegens omstandigheden niet mee wandelen.
|
|
|
|
|
|
groetjes van Elly
|
|
|
rambo
Newbie

|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: Mei 16, 2010, 08:15:24 » |
|
goedemorgen. wij moeten helaas afzeggen voor vandaag mijn man is donderdagavond van de trap gevallen en heeft toen zijn knie bezeerd, heb tot het laatste moment hehoopt dat ie vandaag beter zou kunnen lopen ,niet dus. veel wandel plezier het is er een mooie dag voor gr irma.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
simone
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: Mei 18, 2010, 16:25:19 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
weirdo
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: Mei 18, 2010, 18:15:58 » |
|
leuke foto's! volgende keer hoop ik erbij te zijn, voetbalseizoen stopt toch wel een keer he!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|